سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

به نام خدا

جور دیگر باید دید منتخبی از ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام برای خرید سفارشی

Zom.ir Zom.ir Zom.ir

Zom.ir Zom.ir  Zom.ir

Zom.ir Zom.ir

برای خرید پستی محصولات زیر به این ادرس بروید

http://www.armancenter.com/000110.php

-------------------------------------------------

خبری چند روز پیش گرفتم کمی منو به تامل گذاشت.یادتان هست پارسال در شیراز دانشجویان برای برج های دوقلو اعترض کردندحالا کاشف به عمل امده اقا کلاه بردار است .

محمدحسن محمدپور مالک برج های دوقلوی تجارت جهانی شیراز بازداشت شد.
محمدپور، جوان حدوداً 34 ساله ای است که در حال احداث یک برج دوقلو در شیراز است و مسئولان استان و شهر معتقدند که وی فاقد پروانه فعالیت ساختمانی از شهرداری است. چندی قبل جریان محمدپور و حامیانش به بحث داغ شیراز تبدیل شد و تمامی مسئولان استان و شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز (به استثناء یکی دو تن) علیه او موضع گیری کردند و دامنه اعتراض فضای عمومی را در برگرفت. یکی از موارد اتهامی محمدپور این بود که مالکیت پروژه را به مقامات عالی نظام منتسب می کرد و آیت ا... شاهرودی رئیس قوه قضائیه به صورت مکتوب دستور داد که «با این آقای دروغگوی کلاهبردار به صورت قاطع برخورد شود.»
بالاخره 4 روز قبل محمدپور با حکم مقام قضایی و اقدام مقام امنیتی بازداشت شد. اتهام جدید وی جعل پروانه شهرداری (در مورد همان ساختمان) است و گفته می شود که وی بر اساس این سند مجعول وام هنگفتی (حدود پنجاه میلیارد تومان) از یکی از بانک های خصوصی دریافت کرده است. از وی شکایت به عمل آمده و تحت بازجویی است. این اقدام دستگاه قضایی و امنیتی اعتماد مردم به عزم جدی مسئولان در مبارزه با مفاسد اقتصادی و ایجاد فضای سالم جهت سرمایه گذاران واقعی را در پی داشته است.

یادم امد به تهمت زدن برخی ها

همین!

منابع:روزنامه ی کیهان

 

 


 نوشته شده توسط علی رضا تنگاپور در شنبه 87/5/5 و ساعت 7:50 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 7969
آرشیو
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو
موسیقی وبلاگ من